Sheet music you can download....Partituras para descargar...

Click on a title to display the contents of the collection. Click on the link at the bottom of the page to download to your computer. Haz click en un titulo para exibir el indice de la coleccion. Haz click el enlace en el fondo de la pagina para descargar.

Music for your listening pleasure.....Musica por el placer de escuchar....

Here you will find the best interpreters of latin music beautifully performed on the piano. Aqui encontraras los mejores interpretes de musica latina maravillosamente ejecutada en piano.

Looking for a particular piece?

If you are looking for a particular piece, type the name of the piece in the search box at the top left corner of the web page and the collections with that particular piece will be listed. At the bottom of the web page, click on "Home" and it will return you to the main page.

Friday, February 18, 2011

Agustin Lara - Melodias Inolvidables


Esta coleccion consiste de "Lead Sheets".

Esta coleccion contiene:

86 paginas

Indice:

Adios Nicanor
Amor de mis Amores
Aquel Amor
Arrancame la Vida
Aventurera
Azul
Cabellera Negra
Campanitas de mi Tierra
El Cielo, el Mar y Tu
Clave Azul
Como dos Punales
Concha Nacar
Contraste
Cortesana
Cuerdas de mi guitarra
Enamorada
Excarcha
Espanolerias
Estoy Pensando en Ti
Farolito
Granada
Humo en los Ojos
Imposible
Janitzio
Lamento Jarocho
Limosna
Madrid
Maria Bonita
Marimba
Mi Novia
Mujer
Naufragio
Noche Criolla
Noche de Ronda
Novillero
Oracion Caribe
Organillero
Otra vez
Palabras De Mujer
Palmera
Para Siempre
Piensa En Mi
Piensalo Bien
Pobre de Mi
Pobrecita de mi Alma
Rapsodia en Oro (1a. parte)
Rapsodia en Oro (2a. parte)
Rival
Rosa
Santa
Se me hizo facil
Senora Tentacion
Solamente una Vez
Solo una Vez
Talisman
Te Quiero
Tus Pupilas
Valencia
Veracruz
Ya no me acuerdo
Adios Agustin (Tacho Carabali)



Depending on the size of the book, it may take several seconds or minutes to download. It will appear as a PDF document which you can then save to your computer. Click on one of the links below to download the book.
Agustin Lara - Melodias Inolvidables - Downloads directly to your computer


Agustin Lara - Melodias Inolvidables - Download from download site